На Рахівщині до органів доходів і зборів звертались 24 рази

dsc01839За січень-червень 2014 року до Державної податкової інспекції у Рахівському районі на розгляд надійшло  24 звернення громадян, з них 21 – в усній формі, 2 в письмовій та 1 звернення надійшло на антикорупційний сервіс Міністерства доходів і зборів “Пульс”. Скарг та пропозицій за цей період не надходило.

Якщо провести тематичний аналіз звернень, то громадяни зверталися з питань подання звітності, зокрема подання декларації про майновий стан і доходи за 2013 рік; сплати податку на доходи з фізичних осіб у разі отримання громадянами спадщини та подарунків; порядку обчислення податку на нерухоме майно; адміністрування єдиного податку для суб’єктів підприємницької діяльності – фізичних осіб; адміністрування єдиного соціального внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування; відмови в отриманні реєстраційних номерів облікових карток платників податків тощо.

В зверненні, яке надійшло на антикорупційний сервіс Міністерства доходів і зборів “Пульс”, порушено питання порядку реєтрації книги обліку розрахункових операцій , яка призначена для використання при здійснення розрахункових операцій під час пасажирських перевезень.Під час проведення особистого прийому громадян керівниками та посадовими особами податкової інспекції, які мають право приймати рішення, що входять до їх компетенції, надавались усні та письмові роз’яснення з питань оподаткування.

Працівниками інспекції всі звернення розглянуто у встановлені законодавством терміни та надано вичерпні відповіді.

Як повідомили фахівці відомства, громадяни у своєму повсякденному житті зіштовхуються з необхідністю звертатися з тих чи інших питань в установи, організації, органи державної влади тощо. Порядок розгляду таких звернень визначено Законом України від 2 жовтня 1996 року «Про звернення громадян».

До посадових осіб податкової інспекції громадяни можуть звернутися з пропозицією (зауваженням), заявою (клопотанням) чи скаргою у разі, коли вирішення порушених у зверненні питань належить до компетенції органів державної податкової служби.

Звернення не може бути анонімним, у ньому має бути зазначено прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Крім того, звернення може бути індивідуальне чи колективне, усне чи письмове.

За матеріалами ДПІ у Рахівському районі

Головного управління Міндоходів у Закарпатській області

Остання зміна сторінки: 17-07-2014 12:35