єЧерга: Розширюємо інформаційну підтримку проекту

За час роботи послуги електронна черга для перетину кордону інформаційна підтримка проекту обробила понад 112 тисяч звернень від користувачів послуги – водіїв та перевізників. З 1 квітня користувачам, окрім української мови підтримки, доступна також англійська.

Звернутись із запитом українською чи англійською мовами можна як письмово, так і за номером телефону.

Загалом інформаційна підтримка проекту працює вже 15 місяців, з першого дня запуску послуги на пункті пропуску «Ягодин – Дорогуськ» з грудня 2022 року.

Зараз у контакт-центрі працює 10 операторів. Щомісяця вони отримують до 7,5 тисячі дзвінків, середня тривалість яких близько 7 хвилин.

Найбільш популярними запитами для отримання консультацій серед перевізників та водіїв є:

  • реєстрація вантажних транспортних засобів
  • заміна тягача та водія в активній черзі
  • скасування черги та відтермінування часу в'їзду на МАПП.

Важливо, що інформаційна підтримка українською мовою доступна цілодобово. Це дозволяє оперативно допомагати користувачам.

Отримати консультацію від операторів саме англійською мовою можна щодня з 8:00 до 20:00 за номером +380671200483 чи надіславши листа на support@echerha.gov.ua.

Наразі триває робота над залученням фахівців зі знанням польської мови.

Проект «Електронна черга перетину кордону» реалізується Міністерством розвитку громад, територій та інфраструктури України у співпраці з Міністерством цифрової трансформації України, Укртрансбезпекою, Державним агентством відновлення та розвитку інфраструктури України, Державною митною службою України та Державною прикордонною службою України за підтримки USAID / UK aid проекту TAPAS Project/Прозорість та підзвітність у держуправлінні та послугах.

Міністерство розвитку громад, територій та інфраструктури України

Остання зміна сторінки: 09-04-2024 08:53